tirsdag 12. januar 2016

Idag hentes Ally!!

Natt til 15. november leverte nydeligheta ikke mindre enn 12 valper i fanget på oss!!


Hun hadde termin onsdag 18. november så å det å levere henne mandag 16 burde være innafor...
Hun tilhører Drøbak Dyrehotell og de skulle ta de i mot.
Jeg innså at neida det stemte ikke i det min kone så hyggelig konkluderer med at 4 liter tevann er innefor at jeg koker opp nå.
Sånn rundt kl 22 dukket første valpen opp. Da var vi i gang.


Nevnte jeg at vi var på hytta for å kose oss en siste helg før jul. Ha noen stille fredelige dager med Ally og Marte før det brøt løs!
Vi rakk noen timer da.
Og ja, hytta vår er uten vann og strøm!
Med Agnes sitt pågangsmot gikk det så det sang etter.
12 og siste valp kom i 7tiden om morra.

Siden jeg står for amming og noen måtte være kapable til å kjøre søndag sov jeg gjennom de fleste!

Fornøyd mamma til ikke mindre enn 23 valper totalt!


Nå har hun da levert det hun skal av valper og hun er VÅR!! 
Lykken er stor! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar