torsdag 7. januar 2016

Nytt år nye muligheter!

Har innsett at mitt energinivå samsvarer ikke med livet jeg lever...
6 barn i alderen 0-16 fører meg seg litt.
Dagen startes kl 06.30 hverdag som helg og siste barn er i seng kl 22 på hverdag.
Ikke har jeg oppdratt stillesittende barn heller.
Riktignok vil de sikkert sitte hele dagen foran tvn en stund, men om mamma skulle velge å gå tur, stå på skøyter eller spille fotball med de er det stormende jubel og yttertøyet er raskt på. - Klapper alle oss foreldre på skuldra for den den -
Og det er heller ikke som om jeg selv er så glad i å sitte på ræva.

Så for å ikke ligge som en oppvridd vaskeklut når kvelden kommer så skjerpes kosthold og trening på mor nå!

Riktignok startet jeg så smått i høst med små endringer.
Har vært på tur 2 ganger i uka og prøvd endre på dette med søvn.
Nå settes alt inn.

Så jeg er en av de.50.000 som har trykket på liker knappen til fra sofagris til topptrent på facebook.
1 økt ble gjennomført i dag... Død og fordervelse.


Serie på tv, Marte på leketeppe og svettmamma strevende på tredemølla...

Nede i gangen står ei nyinnkjøpt letter vogn som skal få meg opp morderbakken en gang i uka.


Og til uka kommer min favoritt treningsskompis hjem! Gleder meg vilt til å hente henne!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar