tirsdag 3. februar 2015

Farris Bad

Jeg fikk verdens beste julegave av kjærsten. 
Og litt bursdagsgave til henne
En natt på Farris Bad med middag ute der jeg måtte finne det for godt.
Med den uken vi hadde sist uke så gjorde det kroppen veldig godt!
Nydelig akkurat passe store rom, en herlig seng å sove i og et fantastisk badekar. 
Søndag kveld var jeg ikke helt sikker på om kroppen min hadde planer om å komme meg ut av det badekaret for å spise middag eller se håndballkampen til Larvik. 

Må flire litt av frua.. hun er jo godheten selv og ville overraske med billetter til håndballkampen. Helga før irriterte jeg meg over at Larvik spiller borte akkurat den helga vi først skulle tilbringe den kvelden i Larvik... haha.. kom tørt fra andre siden.. oi... ehm jeg må bare fikse noe jeg. Joda min kjære har da bestilt billetter til en kamp et godt stykke vekk fra der vi hadde tenkt oss...

(Bildet er hentet fra Farris Bad sin hjemmeside)

Vanvittig kjekt å kunne se tv fra badekaret.... mindre kjekt i det en av oss skal på do og fint kunne tenkt seg litt privatliv. Den gardina man kan dra for bidrar ikke stort. 

Aldri har jeg vært i en spa avdeling på slike hotell. 
Etter vi fant en slik spa for dummies oppskrift, fikk ting en rask endring. 
Snakk om nydlig! Jeg er solgt. Hadde jeg aldri trodd. 

Til bursdagen min ønsker jeg meg definitivt en dag der. Trenger ikke overnatting.. 
Med tanke på at vi ikke klarte å få lukket opp verandadøra eller slått av varmeanlegget der er det bedre med egen seng. Og den er tross alt bare 20 min unna. 
Og når vi engang får oss hus, tror jeg det blir badekar ja. 
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar