torsdag 20. desember 2012

No. 20

Rekker vi å bli ferdige til jul tro.
Nå skal liksom det meste være på plass, men her i huset kommer julen tre dager for tidlig på mange måter. Neida vi feirer den ikke i morgen, men vi skal reise avgårde og da blir ingen flere ting gjort i huset. Så i dag er dagen da alt bør bli ferdig. Så her vaskes og brettes det...Til og med hundene har vært en runde innom dusjen. Gaver er pakket inn, og alt er i grunn bare et lite kaos. Heldigvis vet jeg at min kjære kommer snart hjem og hjelper til så da blir det bare flott...Og jul blir det jo uansett.
Dagens nydelige ord fra H. er: "Jeg skal stå ved din side som best jeg kan. Jeg skal glede deg når du er trist og lei, jeg skal støtte deg når du trenger meg, fordi jeg elsker deg."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar