søndag 17. februar 2013

En tung uke.

Dette har vært en tung uke for meg og min kjære. Vi er nok forsatt på det med å ville avlyse 2013 og heller våkne opp i et roligere 2014.

Det er noen harde lekser en skal lære i livet. Uansett om man er 1, 15 eller som meg hele 37. Men det viktigste er at vi lærer av det og går videre. Jeg er fæl til å se meg tilbake og gruble. Målet mitt for fremtiden er når slike grublerier kommer å dele det med folk før det tar overhånd. Også må jeg virkelig lære meg å sette pris på de bitte små tingene. Slike ting som er vanskelig å se i en mylder med kaos og stress, men som du merker du vil savne om de forsvant.
Slike ting som gode samtaler med min kjære. At det snør og er en tilnærmet "normal" vinter. og sikkert en million ting til jeg kunne ha skrevet opp. Men som da ville ha druknet i massen

Så dagens mål. Glede meg over små ting. Og dagens lille ting jeg skal nyte er noen timer med kona.
Love 2 u all.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar