fredag 29. mai 2015

Og se sin kjære....

I den siste uka har jeg prøvd det beste jeg har kunnet å sett min kjære.
Satset på bestekjæreste passet. Som sikkert kan komme godt med under fødsel. Selv om det har betydd litt mindre tid på pliktene.
Mandagen var dagen jeg inviterte fruen på piknik ut i det fine været. Riktig nok skyet det fort over så fort shortsen var kommet på og solkrem påsmurt. Regn ble det og. 


Da er det deilig at kvelden kan by på  en lang tur i dette deilige badekaret. Fruen hadde hatt en del vondter histen og pisten. Og et deilig varmt bad pleier å gjøre susen


Jeg tror ikke at det var badekarturen som utløste en natt med mas rier og påfølgende tur på TSS. Vi var nå her ved godt mot. det som har i ettertid visst seg å bare være masete rier var jevne. Og jeg hadde tro på at vi kanskje ville få hilse på fisken denne dagen

Men det skjedde ikke noe. Og kanskje var det like greit. Det er forsatt en tid igjen til termin.










De to neste døgnene er jeg på jobb. Så da blir det langt mindre utflukter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar