onsdag 17. juli 2013

Hagen - under utbedring

Når jeg flyttet inn med A var hagen anlagt med basseng,en kulp, store blomsterbedd og grustier. De som kjenner meg vet at det lite kompatibelt! Jeep det er pent å se på når noen vedlikeholder det,  noe jeg ikke gjør. Og hvertfall ikke når jeg ikke aner hvilke blomster det er snakk om en gang. 

Her, innen august er over, blir det platting over bassenget. Grillen i hjørnet får leve. Det blir nok og et utekjøkken der. Gleder meg.
Trampolina skal få stå der i sommer, men settes et anna sted til neste år.
De buskevekstene rundt trampolina skal vekk. 
Der trampolina nå står er det mulig tørkestativet kommer opp.
Lurer litt på om det treet må bøte med livet.

Her var det et evendelig kaos med forvokste blomster jeg aldri fikk kontroll over. Skulle ønske jeg hadde sett det når det var under kontroll en gang. 
Neste år kan vi sette opp telt til ungene, spille kubb, sole oss og nyte plen. I hjørnet tenker jeg det blir et lite rosebedd. Å plukke roser fra eget bedd må til. 

Ellers må hekken snubbes med hvertfall 1 meter. Hvis noen ønsker å bidra så meld dere gjerne! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar