søndag 28. september 2014

Helga er over...

Hektiske uker er over. 
Vi ser frem til ro og ikke minst høsteferie om vi bare kommer oss gjennom denne uka. 

Den har vært fylt med aktiviteter, prioriteringer og kos. 

Jeg satt meg mål om å trene 2 ganger og går tur idag. 
Etter noen angstanfall mot slutten av uka, masse pusting og mål om å komme seg gjennom ting er jeg helskinnet igjenom uka og klarte målene mine. 

Stolt! 

Idag har vært drømme dagen! 
Sove lenge, pakke sekken, gå noen hundre meter inn i skogen, lage middag på bål og nyte resten av kvelden i soafen med ungene. 

Denne skjønne skapningen redder meg fra mye stress!
mammakos









Ikke alt for mye liv i bålet idag. Ikke den perfekte plassen. 
Men definintivt de perfekte menneskene, og god mat. 






Lønningspils på fredag. 
Oppgaven var å bygge noe som ble høyest! Vi tok selvfølgelig oppgaven med storm og knuste de andre med våre 80cm!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar