fredag 19. september 2014

Høst og bil løs

Det å være billøs gir en del utfordringer. Slik som handling. Dette er bare småting. Som skal da bæres og busses og bæres igjen.

Joda det hadde Vært lettere med bil. Men mye mindre trim. Det som er det problematiske er tiden. Skal man bruke kollektivt må en beregne GOD tid. For det er  ikke slik  at alt passer ut med alt. Og litt å gå mellom er det og.
Jeg startet på buss for å levere snuppa i bhg. Rundt 8 i dag. Nå er kl. Snart 11:30 og jeg har ikke kommet meg hjem. Riktig nok med en 30 min handle tur.
Når jeg endelig kommer hjem er det litt utpakking av mat Før ny buss runde. Det er ikke slik at bhg er mangfoldige mil unna. Kun 17 min med bil. Men igjen 60min med buss. Fordi den skal jo kjøre rundt om alle mulige krinkel kroker. Bra for de som bor der. Dumt for meg.
Så jeg har unnet  meg en bukett blomster. Hvor lenge lever Rema blomster tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar