lørdag 11. april 2015

Påske 2015 og litt anna...

Hender ting går ekstremt tregt her... eller... påsken var jo over på mandag. Her har det gått i maling siden det.
Agnes har lært seg hvordan hun bytter tak i påsken. Veldig fornøyd.
På vei til å bli grått er det og. Veldig fornøyd med fargevalget hittil!   
Denne uke kunne jeg glede meg over å bli 34!! Gøsj... og jeg som så skulle være ferdig med å få unger før jeg fylt 30... og nå sitter jeg her da og venter igjen...
Tusen takk nydelige kona mi som bakte en vanvittig god brownies kake til meg... Riktig nok med søvestøv i..
 

Litt bilder fra påsken. Ungene har vært litt her og der. 

Han i midterste tok motet til seg og dro på påskeferie til Tante og Onkel på Sunnmøre. Kom hjem langfredag med nattbussen. Temmelig stolt mamma som hentet han på bussterminalen alt for tidlg om morran. 
Nå kan han jo ta buss var konklusjonen, så besøk av mormor, bestemor eller tante er nå easypeasy... 
Vet ikke om mor er like klar til å slippe! 


De to yngste fikk tilbringe mesteparten av dagene hos mormor på gården. 
Ingen dyr, men masse boltreplass ute og full oppmerksomhet. :)
De storkoste seg. Ikke like overbevist om at vi skulle hjem fredag. 
 
 


De to eldste fikk første halvdel hos oss i skikkelig tenåringsstil. Flakset rundt med venner og koste seg.
En kinotur ble det før de dro avgårde til pappaen.

Fikk inn noen koselige påskefrokoster jeg og de 3 minste.
Skal ikke si at rosa krakelerte egg ser så fancy ut når det er delt opp og kommer på brødskiva, men ungene gledet seg stort over en enkelt akitvitet på morran. :)






 Må se å få tatt noen bilder fra nye huset. Har kommet godt i gang med maling, men det tar tid...
Unger skal fortsatt hit og dit. Er liksom ikke som om livet stopper opp selv om man skal pusse opp noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar