fredag 17. april 2015

Urolig...

Her tusler jeg da rundt gravid i uke 31 med det fjerde barnet som er i magen min...
Skulle tro at med 3 fullgåtte svangerskap bak seg var man temmelig rolig når det kom til dette...
NEIDA!!
Her sitter man med hjerte i halsen.
Det er kommet blod igjen... for tusende gang dette svangerskapet. Har vært til kontroll på sykehuset og til gynekolog. De kan ikke finne noe som helst grunn. Så det skal ikke være grunn til bekrymring.
Er bare å ta det med ro.
Haha! Er det vireklig noen som klarer å ta det med ro når man er gravid og blør?

Idag renner det på med kynnere bare jeg tenker på å bevege meg...
jada...

To bikkjer her som kjeder gørra av seg...


 Ungene er hos pappaene. Kanskje like greit. Ellers hadde nok ikke jeg klart å sitte stille i stolen en hel dag..

Så da er det nok engang å gå på jakt etter serier som kan sees.
Hart of Dixie sesong 4 er snart rundet.
Greys - her tviholder jeg på de som er igjen slik at de kan sees på date med min kjære...
Hun har måtte kapitulere for noen serier.
Revenge, Battle Creek, Blacklist - har vært gjennom alt tilgjengelig av disse på viaplay.. 

Er bare å komme med gode forslag altså...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar