torsdag 14. november 2013

Shopping i rullestol


Prosjektet med å få shoppet når man går på krykker har jeg egentlig bare lagt på is. For 2 uker siden prøvde jeg meg forsiktig inn på Brotorvet, men etter å ha blitt klemt i inngangsdøra og trynet 10 m senere humpet jeg meg ut i bilen uten å få gjort det jeg skal. 
Fast bestemt på at alle mine julegaver kjøpes på nettet, de som kan kuttes ut gjør jeg det med. 
Litt små pissed og kapitulert. 

Her om dagen kommenterte fruen at de fleste store kjøpesenter har gjerne en rullestol til utlåns. Er stort sett bare å ta kontakt med senterkontoret så får man låne. 
Å hvorfor har denne informasjonen drøyd så lenge. Med den muligheten har man faktisk sjangs til å se mennesker å få gått i butikken uten å være utslitt etter to meter. 

Så i går ble det shopping på Brotorvet. 2 damer og en sak. Det ble nye klær på kona og en fornøyd meg som ikke var utslitt. 



Skal si at rullestol ikke er favoritten, men det vinner med god margin over krykker når man skal bevege seg utenfor husets fire vegger. 
Her i området har jeg da testet Brotorvet sin, og vet at Herkules har. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar