torsdag 21. november 2013

Slikkelappen

De fleste har hørt om temmelig mange prevensjonsmidler som er å få tak i rundt omkring. Men når det kommer til slikkelapp, nei da stopper det opp for majoriteten.
Dette er altså en lateks lapp som man legger over kjønns området før oralsex utføres.
En skulle nå tro at et så velutviklet land som Norge ville jo dette være pice of cake å få tak i. Der tok jeg feil gitt. Apotek 1 kan fortelle meg at dette er en vare de fører, men når du kommer ned på apoteket er jeg så heldig at der må jeg forklare og fortelle hva dette her er for noe. Nå er det slik at jeg har da ikke det store behovet for det da jeg er godt gift med selvfølgelig det som er verdens nydeligste og beste dame, men for andre her ute burde det jo være mulig å få tak i dette. Uten at man bor midt i Oslo gryta.
Så jeg påtar meg ansvaret og forklarer i vei. Og damen bak disken blir både små flau og forlegen. HALLO skal da ikke dere selge dette? Om jeg hadde spurt om en pakke kondomer kunne de ha fortalt meg alt teknisk jeg trengte å vite eller ikke vite om produktet. ja samt smaks nyansene. Så hvorfor skal det da være så utrolig vanskelig å høre om slikkelapper.

Men slikkelappen er også en ice breaker. Siden ikke så mange aner hva dette er har man jo party trikset klart. En må bare vente på at anledningen byr seg. Og at folk er passe frimodige. Ulempen er da alle spørsmålene som dukker opp. Så til dere som lager slikkelapper. kan det følge med en bok FAQ om slikkelappen. Hadde vært utrolig kjekt synes jeg.

Om du lurer forsatt har denne helsesøsteren her fått det med seg. http://hegehelsesoster.blogg.no/1317631742_nr_er_det_greit__ha_s.html
Så jeg vil anbefale deg og lese hennes blogg

1 kommentar:

  1. Var jammen ikke bare dama bak disken som var temmelig rød og flau, og det er vel ikke eneste gangen. Du vet de synkehullene jeg til stadig ønsker meg, det var veeldig høyt på ønskelisten da.

    SvarSlett