fredag 10. august 2012

En dag hvor litt mer skjer enn det burde...

I går var virkelig dagen. Bilen ble omsider hentet på verkstedet! (tørr ikke tenke på hva det egentlig burde kostet) Det koster litt å ha bil som er sikker og kan frakte hele familien gett.

Et par timer på jobb før jeg fant ut at lunsj date med kona er en god ide. Det er sol og sikkert deilig og sitte ute på Jonas og kose seg før man manner seg opp til videre jobbing.
Å be ut ei som har tatt gastrisk sleeve for et par måneder siden på lunsj er litt små spesielt!
Man bestiller en Club Sandwich og et glass med farris og dermed har man dekket matbehovet for to personer. :D Litt brownies ( som av en grunn alltid er tørr når jeg skal ha den) og iskaffe til dessert. Billig i drift er hvertfall dama da. ;)

Så klar for håndballkamp på BAR, godt å drikke og sammen med kjekke folk.
Men hva skjer på veien?!? Joda salg på sykler.
Jeg har i laaange tider (ehm siden brelettreklamen kom) ønsket meg en slik sykkel.
Og når kona da spør: Ja, vil du ha den eller ikke... Er ikke spes lett å svare eh nei da.

Så inn med en slik en i bilen. Takk kjærsten min. <3
Så fornøyd!! Men innser at det er en dyd av nødvendighet å fortsette å sykle på jobb de neste århundrer!

Quiz skal jeg vel ikke skryte på meg å være en mester i. Litt festlig skal jeg nok klare og innrømme at det var. En herlig helt vanlig torsdag! :D
Ble nok litt mindre jobbing på meg enn hva det burde.
Åh ha slike dager med masse mennesker og ting som skjer er deilig innimellom. Men veldig klar for ei rolig helg nå.
Lurer på om kona har fått for seg at jeg skal fiske for første gang.
Ehm ja, det kan bli spennende. Lov å si at man ikke håper på noe resultat...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar