søndag 31. mars 2013

1.påskedag

I dag har vi vært i kirken en tur. Det er noe eget med å tusle dit på søndagen. Både fordi vi kommer oss ut av senga, men også den roen det gir.

Ellers går vel dagen i dag med til sløving, føler for å strekke meg ut på sofaen og bare sløve. Men samtidig er det så mye jeg skulle ha gjort. Har bare ikke helt ork og energi til å starte med det enda. Ting er bedre, men det betyr ikke at alt er 100%. Og det merkes på fra tid til annen. I går var jeg totalt fraværende, og litt småsløv i dag og. Det er liksom ikke noe, og likevel alt. Og jeg vet at madammen ikke har det toppers hun heller. Men vi nyter da dagene, det er sol ute og våren er virkelig på vei. Så kanskje jeg kommer meg til hektene og får en energi boost i løpet av ettermidagen. Vi stilte jo klokka i går. så en sikkelig vårtegn er det jo.

Egentlig skulle vi ha gjort litt andre ting denne helgen, men ikke alle gjør som de sier eller skal. Ikke noe vi kan gjøre med det. Men det er litt utmattende at folk er slik.

Og i morgen er det 1.April Noen som har tips for pek?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar