lørdag 12. juli 2014

Savnet bloggen

Når jeg brakk benet i høst ble det en naturlig endring i turmønsteret vårt, humøret falt og alt egentlig helt OK.

Nå er ting til bake.
Turene og gleden funnet. 
Har savnet og blogge om alt det vi finner på.

I disse dager er ungene på ferie med pappaene sine. 
vi jobber Og henger i veggen. 

Noe som ser slik ut.

Har lært litt om maling.
Lite tenkte jeg på at huset må tørke 3 dager etter du har vasket det, før du kan male.
Det tar Kortere tid å male liggende panel enn stående, min erfaring.

Huset blir grått med hvit kontrast farge på karmer og hjørner.

Nå gleder jeg meg til helga er over og stillas fjernes slik at vi kan nyte synet av hvor flinke vi er!


 





Litt stolt av kona med høydeskrekk som tøyler den litt for hver dag. 


selv om huset skal males og jobben gjøres så husker vi å puste.
Kveldsmat på Røra gjør godt. 

- Heidi -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar