torsdag 31. januar 2013

Hipp hurra






I dag har jeg vist den store dagen. Jeg har blitt hele 37 år. Hvor ble de siste 20 årene av.
For noen år tilbake så jeg filmen. En film som handler om å nærme seg de skremmende 40 årene. Jupp jeg har skrekken. Ikke for å bli eldre, men for å gå glipp av noe på veien. Gå glipp av livet. Så for noen år siden tok jeg noen grep om livet mitt. Og fant ut at jeg måtte gripe tak i det som var noe med en gang. Å ikke vente på om det ble noe bedre på andre siden. Så hva har jeg gjort da som har endret på mitt liv.
1. Jeg har gått ut av et ekteskap som ikke var bra for meg, eksmannen min og barna våre. (vi har det mye bedre nå som venner og er en jeg prater med oftere en foreldrene mine for eksempel) Så kjære MSB. Takk for fine år. Håper du er like lykkelig som det jeg er.
2 Jeg har tatt ansvar for egen helse og hentet ut hjelp der jeg kunne få det. Både fysisk og psykisk. Noe som har endt opp på et vekt tap på 40 kg. Og at jeg begynner å få orden på hodet mitt, minner og følelser.

3 Jeg turte å satse på ekte forelskelse, turde å elske og stå i det selv om ikke verden er skapt for oss. Hvem bryr seg. Jeg elsker deg Heidi. Og ingen kan noen gang ta det fra meg. "you are my person" for alt det du er. Head over feet.
Heidi og meg. Tatt i bryllupet vårt

Senere i dag kommer de tre Sandveiene hjem og i morgen kommer de to Benjaminsene og vi er fulltallige igjen. Kaos og kos.
Så da sitter jeg her i god stolen. Kjenner varmen fra peisen og sliter litt med å ikke duppe av. Og bare nyter. nyter det å være meg akkurat nå i dag. Fikk til og med, med meg denne nydelige soloppgangen. Bildet er tatt helt uten filter av noe slag. Og er dermed ganske unikt i seg selv















3 kommentarer: