onsdag 23. januar 2013

Mye rart som skal gjennom hodet....

Joda, står pent og pyntelig på bussholdeplassen og konkluderer med at det er små kaldt....
Og hva skjer? Det kommer ei dame gående, hva skal hun? Skal hun stå sammen med meg på bussholdeplassen? Hæ, det pleier da ikke skje, jeg skal stå alene... Dette går jo ikke ann.
Ja, hvordan skal jeg stå nå da? Står jeg for langt frem? Er det lurer og stå der hun står?
Burde jeg si hei? Det er litt vanskelig bak et tonn med skjerf og en gedigen parkas, men prøvde, hun hørte det nok ikke, hvertfall svarte hun ikke. Jaja, håper ingen dukker opp i morgen tidlig.
Vil stå her i fred, små synge, titte på himmelen og prate med meg selv mens jeg drikker en slurk kaffe og venter på bussen jeg...
Neida, ikke sær jeg.


Så sånn ca en halvtime senere, etter kiropraktor som forøvrig overfalt meg på venterommet sånn ca 15min før tiden. Litt respekt for folks tid burde man ha, kan ikke komme inn før tiden? Hva skjedde med forsinkelser?

På bussen igjen, lese TA på mobilen mens jeg prøver å holde meg fast. Det er nemlig litt flere mennsker på bussen kl 0730 enn 0700... ehm når fikk vi en fjellvegg i Porsgrunn sentrum? eh åh nei shit... jeg har glemt å gå av bussen! yey nå har jeg en halvtime å gå ned til jobben i stede for 5min. grrr.
Det er kaldt!

Og dermed konkluderer jeg med at 2013 bare fortsetter! Tror ingen har mottatt forslaget mitt om å avlyse...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar