fredag 27. september 2013

Lær deg det!

Etter en små hektisk start på dagen med avtaler og levering av unger hit og dit sitter jeg nå å prøver å nyte litt av tiden. Men det er ikke lett. For jeg burde ha ryddet i huset, jeg burde ha trent litt, jeg burde ha vært å gjort ting ute osv. osv. Men jeg skal visst slutte med å være "verdens" mester å heller nyte at jeg bare er.
Og min behandler har så altfor rett i det. Det er deilig å bare å være også, men gud som det stresser meg. For burde jeg ikke bare ha gjort litt. Så dermed nyter jeg jo heller ikke tiden til det fulle. Og alt blir enda mer kaos.
Så jeg prøver igjen. Hører på radioen. Roer meg ned, puster helt ned i magen. Prøver å tenke hva må jeg rekke i dag. Og listen på det er jo klar, jeg skal rekke å bære ned skittentøy, bytte bil på verkstedet, være med min vakre kone litt, og hente barna før barnehagen stenger. Dette er hva jeg må rekke, så det er jo ikke så mye. Men hva om atte og hvis og...osv.
Puuuuuuste....skrur av datan og sier til meg selv; den neste timen skal du bare være. Du skal hekle, lese, puste og bare nyte å være.
Så får vi se om det går.
Måtte bare legge ved dette ufattelig fine bilde av meg min kjære har tatt. En fotografspire :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar