lørdag 21. september 2013

Nyter sola,kjenner på varmen og drikker kaffe.

Ettersom jeg er ferdig med å holde hodet over vann og heller svømme opp på stranda for å tørke,så er det mye som skal redefineres her i gården. Jeg prover å lære meg å høre på fornuft fremfor følelser. Deler hus med ei som er glad i bilder, Så definert som å ta heisen fra magen og opp i hodet.

Jadda ' jeg må fnise og ser for meg heisen i full størrelse her. UrKomisk.

Nå roter seg meg vekk.
Kunsten å putte inn nok hverdags lykke er det jeg jobber med nå. Nyte tiden her og nå. kjenne skuldrene der de burde være (ikke opp under ørene).

så jeg sitter i sola, på trappa med kaffekoppen og tabben. Kjenner varmen fra sola Som treffer buksa Og det Kalde fra skyggen. Planlegger neste uke og legger inn punker for når jeg skal huske å nyte livet.

Hvordan får dere inn hverdagslykke i uka?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar