mandag 23. september 2013

YES det er mandag!

Sist mandag på speidermøtet møtte jeg noen gutter som virkelig hadde fått med seg blåmandag konseptet. Min reaksjon var å svare: YES det er mandag Og speidermøte!! Selv med iveren min Klarte jeg å droppe kommentaren med de kuleste lederne.

Litt sånn full av litt av hvert har jeg bestemt meg for å vise møkkamandagen fingern.
Her i huset betyr mandag skifte. Det renner inn med 5 barn SOM har vært hos 2 vidt forskjellige fedre Og som skal til mammaer som kjører ting endte helt forskjellig eller litt. Når man legger det oppå den vanlige blåmandagen blir jo ikke ting bedre!

For meg er det en utfordring Og skulle tilbake på jobben og tilbringe tid med mennesker igjen,

Så i dag tok seg på meg Knall blå kjole og blå sminke, pyntet meg litt! Dette er det eneste som skal få være blått med dagen i dag.
Sola skinner. Speiderne skal få møte en leder som gleder seg litt over endelig er det mandag så hun kan glede/pine de gjennom 1,5t med YES det er mandag!

Etter et fornuftig ord fra min venninne en gang Skal jeg og kickstart Kjærlighetslivet denne uken.
(satser stort på at bedre halvdel ikke leser dette før sent i kveld )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar