tirsdag 23. april 2013

Familiedag i Brekkeparken - LLH Telemark



FAMILIEDAG

12.mai 2013
Brekkeparken
12:00 – 16:00

Arrangerer LLH-Telemark familiedag i Brekkeparken. Så ta med deg barna, onkler, tanter og besteforeldre og still opp.

Dette blir en god gammeldags piknik, finn frem den rutete duken, kurven og kakene. Vi kårer årets piknik kurv. Være seg sjarm, innhold, eller mangel på det.

Det blir også enkle leker for store og små.

Vi satser på godværet, og at mange kommer
Hilsen oss i styret





Dette blir en knall dag. Og jeg håper jeg ser mange store og små der. 
Det er mange barn der ute som tror de er de eneste i hele verden som har to mammaer eller to pappaer. Og det finnes foreldre der ute som tror de er de eneste med "skeive" barn, rett og slett fordi de ikke kjenner andre foreldre. Noen ganger er de så heldig at de kjenner "skeive" venner av barna sine, men stort sett aldri foreldrene. Også har vi hele den samlingen av "streite" venner som liksom alltid faller litt på utsiden. 

Så hvorfor ikke samle sammen alle? Få noen nye erfaringer. Ha det gøy og leke. 
For min del som en såkalt skeiv mamma, ville det samlet mine to verdener til en. En verden hvor jeg ikke bare er "skeiv" eller bare mamma, men begge deler og alt i ett.

Kommer vi til å se dere?

1 kommentar: