torsdag 25. april 2013

Når man leser blogger så dukker det opp mange rare reklamer.

Vaset litt rundt å kikket på andre bloggere i dag. Skal si det er en ren jungel av alt mulig rart. Men en total overvekt av slike "smilefjes, blunke fjes, trene, interiør, verdens nydeligste unger. osv. osv Ja også har vi alle inspirasjonsbloggene da. De med fikse datt, og gjøre ditt. Må si at jeg blir ikke akkurat over inspirert, og føler meg mest som en totalt ubrukelig dass over at jeg ikke ser sjarmen eller den naturlige skjønnheten i en gammelt vindu eller fjorårets kvist.
Men så plutselig dukker man over noen litt morsomme blogger. slik som erobreren. Nå skal det innrømmes at jeg ikke har lest alle innleggene hennes, men Lykketyv!!! var en tankevekker.
Og mens en leser slike blogger dukker det jo gjerne annonser opp.
Nei dette er ikke en spøk!!!!

"The HommeMystere" lager altså såkalt sexy undertøy til menn. Vi kan lese fra side2.no
«Vi bryr oss ikke om du er homofil, hetero, vegetarianer, rebulikaner, eller hvordan du måtte være som person. Alt vi gjør er å designe og produsere attraktivt og luksuriøst undertøy for menn», står det på hjemmesiden til firmaet.

Men altså nei takk. Jeg blir ikke akkurat tent av dette, og tror nok jeg ville fått mildt sagt latterkrampe om jeg kledde av en fyr og dette kom frem under bukse og genser. 

Jeg undres over om noen av mine maskuline venner ville ha valgt et slikt undertøysett overhodet. Spørs om jeg ikke må snoke litt og finne ut




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar